Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2016 23:07 - Благодаря Ви, че ми служите, макар че не съм гласувал за Вас
Автор: lililota Категория: Политика   
Прочетен: 983 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 05.03.2016 00:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Преди близо осем години един политик влезе в сърцето ми и развълнувана му стисках палци да спечели първо демократическата номинация, а после и президентския пост в САЩ. Прочетох и двете му книги: "Баща ми и аз" и "Смелостта на надеждата", и се убедих, че ако има политик, който с радост бих нарекла "моят президент", това е той.

Сега, в края на неговото президентство, с радост споделям това писмо, получено от Барак Обама заради едно от най-важните неща, които успя да направи за САЩ: здравната реформа; благодарение на нея стотици хиляди американци получиха здравна застраховка.

Това писмо е поредното доказателство, че моето сърце не ме излъга :) И че на този свят съществуват достойни политици. Да, за тези осем години Обама остаря като за петнадесет. Но така се получава, когато истински служиш на хората. 


На 03.03. 2016 г. Белият дом публикува писмо, което Брент Браун, републиканец от Уисконсин е написал на президента Барак Обама през юни. 

Браун, който е гласувал за републиканците през целия си живот пише, че е бил "много гласовит" срещу законите на Обама - специално срещу здравната реформа. А после той е получил лечение на тежко автоимунно заболяване благодарение на здравната реформа на Обама. 

Толкова съжалявам, пише Браун. Казано просто, за да не отнемам твърде много от времето ви, ако наистина си направите труда да прочетете това: Аз нямаше да съм жив без достъп до лечението, което получих благодарение на Вашия закон. 

Писмото на Браун е оповестено ден преди речта на Обама в Милуоки в чест на общо 89 000 нови здравно осигурени благодарение на новия здравен закон. Белият дом публикува и по-скорошно съобщение от Браун.

"Преди влизането на новия здравен закон в сила нямах възможност да платя изключително скъпото лекарство, което помага да стабилизирам състоянието си. След това най-после получих здравната грижа, която преди винаги е била мечта за мен. 

Ето и цялото писмо до президента: 

 

До моя президент,

с искрената надежда, че това писмо ще стигне до вас, тъй като похвалите често трудно си пробиват път. А извиненията до хора, които го заслужават дори още по-малко. 

Не съм гласувал за Вас. Нито един път. Гласувал съм за републиканците през целия си живот. С гордост носех значки и окачвах плакати, за да покажа лоялността си към републиканците. Винаги съм изразявал на висок несъгласието си с Вас: особено срещу здравната реформа. 


Но преди накратко да разкажа историята си позволете ми да кажа: Толкова съжалявам. Начсно съм, че написаните думи не могат да изразяват емоции много добре - но в момента, в който пиша това, аз плача. Не бях прав. Никак не бях прав. 


Вие спасихте живота ми. Искам тези думи да се запечатат в ушите и съзнанието ви. Вие, моят президент, спасихте моя живот и аз съм Ви вечно благодарен. 


Заради налични здравни проблеми никога не съм можел да си закупя здравна осигуровка. Едва след влизането в сила на новия здравен закон можех да бъде здравно осигурен. К
азано просто, за да не отнемам твърде много от времето ви, ако наистина си направите труда да прочетете това: Аз нямаше да съм жив без достъп до лечението, което получих благодарение на Вашия закон. 


Така че благодарности от един глупав млад човек, който си мислеше, че знае всичко и е казвал за Вас неща, за които сега съжалява.

Благодаря, че ми служите, макар че не съм гласувал за Вас. 

Благодаря Ви, че сте моят президент.

Имащ честта да е живял под Вашите водачество и напътствия,
Брент Натан Браун



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lililota
Категория: Политика
Прочетен: 484130
Постинги: 135
Коментари: 248
Гласове: 440
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930