Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2014 14:59 - Страхът от думите
Автор: lililota Категория: Политика   
Прочетен: 2285 Коментари: 5 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес от 13 часа пред Съдебната палата трябваше да има събиране срещу безобразното поведение на Волен Сидеров от последните дни. Вместо това от трибуната пред сградата се носеха истеричните му крясъци. Бях потресена. Кой в Столична община беше разрешил това? Кой разреши на атакистките лумпени да скандират по улиците?
Засякох ги на Славейков. Да, на книжния площад, който беше (дали още е?) символ на културата на София. Сега се превръщаше в арена на агресия. Имах да кажа нещо на тези хора. Извадих от раницата си плаката "Срам ни е от вас", който си бях подготвила за протеста. Вдигнах го срещу тях през щандовете. Бях далеч, не го виждаха.
Приближих се. Преодолях страха си, отвращението си, дори гласа на разума. Много скоро един от тях изтръгна плаката от ръцете ми.
- Кой ви плаща?, попита ме журналист от телевизия "Алфа". Явно до нечии мозъци трудно достига мисълта, че може да имаш собствена позиция без да ти плащат.
- Разберете, нали сте журналист. Проведете разследване.
Негова колежка, дошла по-късно, ме попита какво е пишело на плаката.
- Нараниха ли Ви? - усетих съчувствие.
- Не. Което не значи, че по-късно няма да го направят.
- Дано не го направят.
Дано, мисля си. И ме е шубе. По природа тези хора обикновено са зли, отмъстителни и страхливи. Нападат от засада.
Но по-добре страх заради заявена позиция, отколкото страхливо мълчание.
Или?



Гласувай:
4



1. platttonnn - Възхищавам се
08.01.2014 15:13
на смелостта и свободолюбивият ви дух. Бъдете здрава и щастлива.

Дали знаете,вече има "Движение 22 септември - Независимост"
цитирай
2. sande - Браво, Лили!
08.01.2014 15:49
Убий ги с усмивка!
цитирай
3. анонимен - Поздрави за позицията
08.01.2014 15:53
и от мен. Срам ме е от тези българи, които гласуват за Волен Сидеров и лумпените около него. Бих дошла лично да ви подкрепя, ако не бях на работа!
цитирай
4. анонимен - теб! Я се скрий някъде и остави хо...
08.01.2014 16:13
apostapostoloff написа:
теб! Я се скрий някъде и остави хората да си водят предизборната кампания. Коя си ти, та ще съдиш хората?! Къде се намираш ти, ма?!

Лили, това е блоговото куку. Моят съвет е да не допускаш да ти спами блога.
цитирай
5. lililota - Благодаря за предупреждението, Ангелина
08.01.2014 16:24
Забравих да кажа, че полицаите този път си свършиха работата много добре и от сърце ги поздравявам с химна, който им посвети Веско Маринов :) За следващия път ще се запася с цветя от бабите на Графа :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lililota
Категория: Политика
Прочетен: 480612
Постинги: 134
Коментари: 248
Гласове: 440
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930