Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2006 16:45 - Всяка игра почва така...
Автор: lililota Категория: Музика   
Прочетен: 2588 Коментари: 2 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Обичам го. Обикнах го още преди да го познавам. С онова особено чувство към някого, за когото слушаш много и хубаво и вече го чувстваш толкова близък, все едно го познаваш. И все пак с една пренебрежителна нотка: Какво пък толкоз му е якото на този човек, сигурно преувеличават. Има нещо гнило.

Запознахме се на прощалното му парти. Тръгваше си от България завинаги и това беше последният ми шанс да го срещна. Носех му подарък, един диск на Азис, защото от всичките ми познати беше единственият, който го харесваше. Бях супер притеснена, а и развълнувана, защото за първи път щях да ходя на купон, на който щеше да има предимно турци. А аз дотогава не познавах нито един. Освен Таркан, с който си бях говорила общо една минута. 
Все пак щях да отида там с Иво – мой съквартирант от две и приятел от седем години. Това ми вдъхваше сигурност, въпреки навика му да се напива. 

Гюрюлтията на купона беше голяма. В тарапаната се запознахме надве-натри, аз му връчих диска, той много се зарадва и отиде да го пусне. За пореден път си помислих колко е яко да се забавляваш с чалга. Не само, но преобладаващо. Отпуска някак си. И е приятно.

Приятна беше цялата компания. За първи път се чувствах обградена с внимание и уважение, които ми вдъхваха супер сигурност. Ако Иво беше пожелал да си тръгне, щях да се чувствам достатъчно спокойна, за да остана. Но къде ти! Гушнал една бутилка с ром, той беше в стихията си – говореше за политика, за българотурските отношения, за журналистика и за турските момичета с особен възторг. Колко луди били. Беше прав поне за една. Гаджето й се беше разсърдило, тръгна си, а тя го смъкна от асансьора и насила го върна обратно на купона. Българин беше.

Лека полека всички си тръгваха, а ние с Иво се бяхме заели със задачата да довършим рома, преди да ни е довършил той. Битката беше трудна, йохохо и не се знаеше кой ще победи. Тогава се появи Баръш и ни дръпна във вече опразнената стая. Вече звучеше черна музика и той беше в стихията си – как въртеше дупе само... Обичам енергични мъже с чувство за ритъм и страст. Той ги имаше. Определено. Имаше и много хубава усмивка. След минута танцувахме заедно. Трима – той, аз и ромът в кръвта ни. И този танц малко по-късно ни заведе на терасата, където той ме качи на парапета и така яростно се нахвърли да ме целува, че аз си помислих: Сега ще се изтърся оттук – ама че глупав начин да умра! Бутнах го лекичко назад, а той ме погледна и ми каза: Ще дойдеш ли с мен в стаята ми? Очите му – кафяви и топли, ме умоляваха повече от гласа му, защото в тях прочетох страха, че ще му откажа. Усмихнах се, погледнах много надълбоко в тези очи и реших да бъда добра.      

Има ли някой в стаята ти?, попитах го. Да, отговори ми той. Абсурд, казах му, отиваме вкъщи. Лицето му грейна и ме направи мноого щастлива. Беше готов да зареже и купона си, и всичко, но аз съм разумно момиче и не исках всичко да стане на юруш. Държах да си удължа момента да го гледам щастлив и изгарящ от нетърпение.

Е, не успях да го удължа повече от половин час. Когато отидохме вкъщи, си мислех колко съм луда. А един час по-късно лежах в леглото и ревях от отчаяние и ужас. Той ме гледаше странно и не знаеше как да реагира. И аз не знаех, такова нещо ми се случваше за първи път. Затова и ревях. Бях се влюбила. Ей така, след един час секс бях лудо влюбена и усещах, че този мъж е моят мъж. А на следващия ден той си отиваше. Завинаги.



Тагове:   игра,


Гласувай:
0



1. анонимен - .....
12.08.2006 19:48
Без думи ме остави,момиче!!!!
Само едно ще кажа...на мен най-лудото ми влюбване стана по абсолютно същия начин...е като изключим секса :((( Хехе,така че напъъъъъълно те разбирам :)))
цитирай
2. jokera - Еееее не всяка игра започва така.
13.09.2006 22:06
Просто изчисли рома каква роля е изиграл?! А и когото завинаги заминаваш от една страна мисля, че е нормално да не се възползваш от последната вечер за да създаваш обречени връзки! Ама това е мое мнение. А аз съм старомоден. Аз присъствах когато събаряха берлинската стена и то наистина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lililota
Категория: Политика
Прочетен: 475277
Постинги: 134
Коментари: 248
Гласове: 440
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031