Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.05.2016 20:15 - И още за абитуриентите
Автор: lililota Категория: Други   
Прочетен: 1177 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Кристиян Неделчев, станал известен в клетото българско медийно пространство като "момчето със синия костюм", на мен лично ми изглежда чудесно момче. 

И е супер ирония, че неговият случай стана известен само ден след поклонението пред тленните останки на талантливия български пианист Васил Пармаков. 

И в същия ден, в който обжалвах глобата си от данъчната администрация на община "Младост". 

Какво е общото между тези три случая, ще попитате? 

Всъщност трагичното е не че Кристиян Неделчев е трябвало да отиде на бала си с метро. А че с майка му са принудени да изтеглят кредит, за да кандидатства в университета. 

Васил Пармаков след 1989 г. живее в крайна бедност, въпреки огромния си музикален талант. 

А мен въпросната данъчна администррация иска да ме глоби 150 лева не защото съм недобросъвестна, а защото съм разсеяна. 

Сега схващате ли общото? 

То е изключително показателно всъщност. 

Не знам дали е виновна системата или хората, работещи в нея. Но е факт, че живеем в държава и общество, което мачка и се възползва от слабите и лази в краката на дебелите и наглите. Което си е много сериозно морално падение... 

И това трябва да е в полезрението на общественото възмущение, а не че някакви пишлемета и директорката на тяхното училище са се били обидили, защото някой с пълно право ги е нарекъл пишлемета. 








Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lililota
Категория: Политика
Прочетен: 483462
Постинги: 135
Коментари: 248
Гласове: 440
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930